Прославляю Тебе, Отче, Господи неба й землі, що втаїв Ти оце від премудрих і розумних, та його немовлятам відкрив.
Там, де дитина бачить ліс, – там науковець побачить екосистему. Там, де дитина захоплюватиметься листям, – там науковець зробить доповідь про хлорофіл і фотосинтез. Там, де дитина виявить захоплення красою вірша, – там науковець порахує рядочки, слова й літери.
Ці науковці – бездарні вчені, псевдовчені. Адже завдання вченого полягає в тому, щоб відкривати дійсність, а вони натомість залишаються до цієї дійсности сліпими.
Півбіди, якщо не побачать лісу, півбіди, якщо не захопляться листям, півбіди, якщо їх не зворушить поезія. Найгірше буде, коли, зустрівши свою любов, скажуть: «Хімія».