Згідно з Петром, друга причина, чому ми повинні шанувати наших дружин, бо вони є співспадкоємицями благодатного життя. Це означає, що ви рівні перед Богом. У вас немає переваг через те, що ви чоловік. Деякі вірять у перевагу чоловіка, але це порожня брехня і зваблювання. Ця чутка була запущена шовіністичними чоловіками, які одного разу з’являться перед троном і дадуть звіт. За час двадцятирічної подорожі церквами, разом з вивченням Божого Слова, мені стало очевидно, що Божа благодать утримується від сімей і церков, що розглядають жінку, як того, хто стоїть на позиції нижче за чоловіка. Насправді, ви знайдете духовне пригноблення, тяжкість і рабство там, де це відбувається.
Спробуємо відповісти на наступні питання. Чому в деяких церквах жінки не беруть участь у лідерських командах? Чому жінкам не дозволяють служити? Чому в лідерстві в нас батьківських голосів більше, ніж голосів матерів? Церква, де немає материнського голосу, нічим не відрізняється від сім’ї, де немає матері і діти виховуються одним батьком. Общині, що ухиляється від думки матерів, бракує благодаті і бракує мудрості Божої. Ви можете заперечити: «Так, але Біблія каже, що лідер має бути чоловіком однієї жінки». Давайте подивимося на сенс Павлових слів у цьому вірші: «Але єпископ повинен бути непорочним, однієї жінки чоловіком» (1Тим. 3:2).
Це твердження дійсне не за ознакою статі. Давайте подумаємо про це у світлі усього Писання. Апостол Павло пише до людей, звиклих читати книги Старого Завіту. У Старому Завіті ви знайдете багато випадків, коли чоловіки мали більше ніж одну дружину: Авраам, цар Давид, Соломон, Яков, Елкана (чоловік Анни і Феннани) і це ще не усі. Проте в Новому Завіті, ви не знайдете жодного такого випадку. Так не лише не було прийнято, але і не було дозволено, згідно із законом. Тоді чому Павлу треба було писати про те, що для того, щоб бути церковним лідером, треба мати одну дружину?
У цьому не було необхідності. Ви можете подумати, що я занадто роздуваю це, але проте якби ми так строго дотримувалися Павлових слів, то ми б не допускали неодружених чоловіків на лідерську позицію, бо вони не є чоловіками однієї жінки. У такому випадку Павло б залишив служіння лідера в церкві, що безглуздо. У деяких з нас дуже вузький погляд на це питання.
Отже, справа не в статевій ознаці, справа в покликанні Божому над життям людини. Чоловіки, які перешкодили своїм дружинам або жінкам у церкві здійснити їх покликання, великою мірою закривають небесні вікна над своїми домами і служінням. У них є благословення в деяких сферах, але повне Боже благословення пропущене.
Тіло Христове шкутильгає через неповагу до жінок. Блага звістка в тому, що усе зміниться. Бо пророк Іоїль і апостол Петро передбачили Духом Святим про повне відновлення жіночого служіння в церкві останнім часом. «І буде в останні дні, говорить Господь, – виллю Я від Духа Мого на всяку плоть; і будуть пророкувати сини ваші й дочки ваші, і юнаки ваші видіння бачитимуть, і старці ваші сновидіннями наставлені будуть. І на рабів Моїх і на рабинь Моїх у ті дні виллю від Духа Мого, і будуть пророкувати» (Діян. 2:17,18). Зверніть увагу, що будуть пророкувати раби і рабині, тобто чоловіки і жінки проголошуватимуть Слово Боже.
Ми бачимо, як ця істина підтверджується Ісусом. Чи не цікаво те, що першим євангелістом була жінка: Марія Магдалина?
Ісус був Тим, Хто уповноважив її. Ми читаємо: «Ісус говорить їй: не доторкайся до Мене, бо Я ще не зійшов до Отця Мого; а йди до братів Моїх і скажи їм: іду до Отця Мого і Отця вашого, і до Бога Мого і Бога вашого. Марія Магдалина прийшла і сповістила ученикам, що бачила Господа і що Він це сказав їй» (Ін. 20:17,18).
Давайте продовжимо розглядати це питання далі. Якщо ви відкриєте Євангеліє від Луки, ви побачите, що Марія була головним проповідником. Ісус послав не лише її, але і цілу групу жінок, щоб проголосити про воскресіння Господа апостолам. «То були Магдалина Марія, й Іоанна, і Марія Яковова, та інші з ними, які сказали про це апостолам» (Лк. 24:10). Отже, жінки проголошували Слово Боже, і Ісус був Тим, Хто послав їх!
Чи не цікаво, що першою, хто звернувся до чоловіків і жінок у Храмі під час приходу Месії, була Анна пророчиця? Симеон був першим, хто заговорив з Йосифом і Марією, проте першою, хто звернувся до натовпу в Храмі, була Анна. Ми читаємо: «Прийшовши тієї години, вона славила Господа і говорила про Нього всім, хто чекав спасіння в Єрусалимі» (Лк. 2:38).
Чи не цікаво, що у Филипа були чотири дочки, які проголошують Слово Господнє? «У нього було чотири дочки дівиці, які пророкували» (Діян. 21:9). Під Божественним натхненням вони проголошували Слово Господнє. Як ми можемо виконати Велике доручення, коли більше половини Тіла Христового живе в зневазі свого покликання? Коли чоловіки живлять Боже покликання в життях своїх дружин, вони отримають велику нагороду. Я бачу це в моєму житті. (Примітка. Є декілька місць у Новому Заповіті, які на перший погляд суперечать тому, що я пишу. Ці вірші треба вивчати, щоб зрозуміти їх істинний сенс. У цій книзі переді мною не стоїть завдання досліджувати ці місця з Писання)